pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Varför göra det svårare än det behöver vara?

Publicerad 2012-04-01 18:03:05 i Korttillverkning,

Igår var vi bjudna på bröllop. Sambon hade dragit på sig en förkylning och var lite för generös och delade med sig av den till mig. Jag var lite halvt däckad under lördagen men han bedömde han var tillräckligt frisk så han fick åka själv.

Brudparet hade inte önskat sig några saker, men de mottog gärna ett bidrag till en ny soffa. Det tycker jag är ganska smart tänkt. Förr behövdes det kanske samlas ihop till ett nytt hushåll men idag har nog många par det de behöver.

Ett kuvert kan däremot göras lite roligare med enkla medel. Jag hade några kuvert hemma där det redan var lite dekorationer på. Det enda som saknades var lite text och då fick jag lov att testa ett par nyköpta stämplar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela