pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselstafett med jultema

Publicerad 2011-09-28 19:48:19 i Pyssel,

Sagolikt Pyssel har anordnat några pysselstafetter och den senaste var jag med på, då visade jag hur man syr en egen kylväska.

Nu är det dags att anmäla sitt intresse för pysselstafett nr 5 och temat är självklart jul!

Jag tänker vara med även den här gången, och funderar just nu på om jag ska bidra med inte bara ett utan två förhoppningsvis inspirerande julpyssel. Om du själv är lite pysslig av dig och är intresserad att delta så surfa in här för att läsa mera och anmäla intresse.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-09-29 10:46:09

Vad roligt:). Nåt att se fram emot:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela