pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Grönskande terrarium

Publicerad 2011-09-29 17:31:22 i Odling,

Växtligheten har börjat komma igång i mitt skåp nu!

Den höga växten i bakgrunden är en avokadoplanta och ska egentligen inte stå i skåpet men för tillfället bidrar den till lite höjd! Och den ser betydligt mycket gladare ut än den äldre plantan som jag har i köket...

Två stycken små ormbunkar har monterats på grenen. Jag försökte skölja bort så mycket av jorden som möjligt och sedan har de surrats fast med fisklina, med skyddad vitmossa runt rötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela