pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Virkad påsklilja

Publicerad 2011-10-01 17:30:32 i Virkat,

Jag har testat ännu ett mönster från 100 blommor att sticka och virka. Den här gången blev det en påsklilja!

Garnet är lite melerat och jag tyckte resultatet blev lite bättre av det!

Zoofii tyckte den var intressant, dock antagligen ganska doftfri!

Nej, den luktade visst något ändå - leksak!

Dags att busa iväg!

Vet inte vad det är med Zoofii och virkade figurer men det är nog bäst att göra några leksaker till henne! Så jag (om jag har tur) får ha det andra ifred.

Kommentarer

Postat av: Hemmakatten

Publicerad 2011-10-01 21:02:14

Vilken fin blomma du har virkat! Och vilken sötnos till katt du har. De är verkligen ett mysigt sällskap.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-02 23:48:19

Zoofii är så söt. Min tar gärna garnet medan jag stickar eller virkar! Vill också virka små söta saker, få se om jag hittar nån bok på biblioteket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela