pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Snygg bokhylla till kokböckerna

Publicerad 2011-11-08 20:27:06 i Inredning,

Idag var jag helslut efter att ha jobbat nio dagar i rad! Efter jobbet mötte jag upp sambon på stan och vi spanade in en möbelbutik som vi glömt bort. Där hittade vi den bokhylla vi letat efter! Vi såg den för första gången på Chilli men var dumma nog och väntade till löning med att köpa den. Då var den slut... Men nu hittade vi den i en annan butik och balanserande på en cykel fick vi hem den!

En bok är lite längre på djupet än alla de andra. Mårten ställde den först på en egen hylla och sen upptäckte vi hur snyggt det blev så där fick den stå kvar! Nu är det i alla fall uppenbart vad för typ av böcker vi inte behöver köpa mer av...

Bokhyllan är lutad mot väggen. Det går att förankra den i väggen och med tanke på katterna är det nog bäst att vi gör det!

Äntligen fick jag lov att städa av på bänken där kokböckerna tidigare legat travade på varann! Vi har ett bra tag haft en plan för vad som egentligen ska stå där.

Oljor och vinäger står kvar men nu får vi plats med vårt proteinpulver och shakers! Locken till shakersen har jag gömt inne i skåpet. På det sättet blir det schysst ordning och reda!

Kommentarer

Postat av: pysseliten

Publicerad 2011-11-09 07:59:18

snyggt :) var hitta ni den ? jag har sett att Mio har med den har nog inte så breda hyllor .Fint att få upp alla böcker .

Postat av: Jen

Publicerad 2011-11-09 11:44:13

Snyggt! :)

Här tar det tid att få ordning och reda,

men nu är alla kartonger uppackade iaf. :D

Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Publicerad 2011-11-10 09:10:53

Vad snyggt det blev. :-) Ordning och reda är bra. :-) Roligare att laga mat när det är snyggt i köket. :-)

Postat av: Mimmih

Publicerad 2011-11-10 09:34:13

Åh, vilken fin hylla! En sådan skulle vi också behöva i köket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela