pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett julkort i gröna toner

Publicerad 2011-11-24 17:30:27 i Korttillverkning,

Häromdan var min kompis Linda förbi med grejer jag beställt från Slöjd-detaljer. Det var bland annat jättefina bilder med julmotiv, perfekta till julkort, och även en låda med bokstavsstansar (nu har jag ett komplett svenskt alfabet som jag smidigt kan fixa bokstäver av).

Jag hade även frestats till att köpa ett fempack med kort och kuvert, självklart i gröna toner! Ganska snabbt fixade jag iordning det här julkortet:

Jag blev väldigt nöjd med kortet! Kan ha lite med att jag är väldigt förtjust i grönt och järnek... Funderar på att skicka in detta som bidrag till Svensk scrapbookings novemberutmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela