pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Återhämtning

Publicerad 2011-11-07 09:13:32 i Korttillverkning,

Just nu försöker jag att inte känna efter hur trött jag är. En kollega var sjuk i helgen och jag täckte upp för henne. Det blir totalt 9 arbetsdagar i rad innan jag blir ledig men sen är jag ledig två dagar på raken så det blir bra återhämtning! Men det börjar på onsdag och jag ska hålla mig flytande fram tills dess...

Vad ger er energi? Jag mottar gärna tips på avstressande och energigivande saker! Pyssel är en bra sak för mig, och träffa goa vänner är en annan! Efter jobbet igår var jag hemma hos en kompis på en pysselträff. Vi var fyra tjejer som satt med varierande pyssel och jag fick en hel del gjort! Det blev bland annat ett julkort som jag idag har satt ihop (jag glömde ju självklart den dubbelhäftande tejpen hemma!)

Okej, det är inte helt färdigt! Jag ska fixa en ruta att sätta bredvid katten där jag kan skriva vem kortet är ifrån och sedan vill jag gärna ha någon liten detalj på den första raden. Tyvärr är blommorna jag har här hemma lite för stora. Stackars lilla mig, tror jag måste iväg och shoppa lite!

Kortvikningen är en variant av dragspelskort och hos Lindas korthus hittar du en bra mall på hur du viker det! Stafettpinnen på Pysselstafetten är även just nu hos Linda så hälsa gärna på henne idag och se vad hon pysslar ihop för julpyssel!

Kommentarer

Postat av: pysseliten

Publicerad 2011-11-07 22:14:51

Såg att du var med kul :) Ska bli kul och se vad du hittar på .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela