pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ska jag gråta eller skratta?

Publicerad 2011-05-05 21:23:04 i Pyssel,

Idag plockade jag fram symaskinen för första gången sedan den kom hem från servicen. Jag hann bara sy drygt 10 cm innan nålen, precis som tidigare, går snett ner och fastnar. Symaskinen kan inte hantera att jag nålar det som ska sys ihop. Att sitta och dra ut varje nål innan synålen ska passera över är helt orimligt.

Det är nog väldigt svårt att se det men nålen är av. Det gjorde den då jag försökte lirka loss synålen. Väskans tyg är tunt. Tyget till dragkedjan är tunt. Vi sammanfattar det med att den här symaskinen är helt värdelös. Vad jag ångrar detta köp...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-05 23:20:23

Jag brukar ta bort nålar medan jag syr och det är en bra maskin jag har. Jag tror man måste göra så med alla maskiner.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela