pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselträff i Norrköping

Publicerad 2011-05-08 20:03:00 i Pyssel,

Under söndagen var vi ett glatt gäng som pysslade loss i SMHI's matsal. Vi blev inte så många, bara 8 personer med mig inräknat men vi hade hur trevligt som helst! Vi hade gott om utrymme att bre ut oss på och plats är väldigt viktigt när man skapar! Jag lärde känna en ny pysslare, Ingmarie, som driver JitKon Scrapperi. Butiken ligger vid Vrinnevipark så om du är korttillverkare eller scrappare, hälsa gärna på hos henne.

Jag tänker absolut anordna fler träffar och min förhoppning är att vi då blir många fler. Planen ligger att anordna en under hösten, under sommaren känns det som att många redan har en hel del planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela