pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nytt projekt

Publicerad 2011-05-13 18:05:20 i Shoppat,

Jag har idag haft en väldigt produktiv, ledig dag. Utöver städning och tvättning och roligare saker som pyssel hann jag med en tur ner på stan. Jag skulle egentligen inte handla något men "råkade" gå in på KontorAB och hittade precis sådant brunt, tunt papper jag behövde till ett påbörjat projekt. Nu råkade det pappret vara i deras rea-avdelning, där det bara kostade 5 kr/st. Jag tyckte det var lite synd att inte passa på att ta 4 för 10 kr så jag gick igenom hela stället.

Det kändes helt okej att välja ut julpapper en solig majdag! I december gjorde jag ett julpynt som jag senare i år tänker göra fler av med de här papprena.

 

Det fanns lite andra roliga saker som var på rea. I en välfylld kundvagn hittade jag ett album men påsen hade gått sönder så jag hittade inte ringen som ska hålla ihop det. Fick ett väldigt bra pris på det och en ring går alltid att hitta nån annanstans. Tänkte fylla albumet med bilder på mina två söta katter!

 

Jag har börjat skriva upp alla kommande projekt i min egengjorda anteckningsbok. Det är väldigt smidigt att samla alla pysseltankar i den! Fast listan på projekt växer snabbt lång...

Kommentarer

Postat av: M*

Publicerad 2011-05-14 09:48:16

- Trevlig helg :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela