pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Halvvägs

Publicerad 2011-05-16 21:28:25 i Stickning,

Jag har nu äntligen kommit halvvägs med min bolero! Tack vare bloggen kan jag tyvärr konstatera att det är ett år sedan jag köpte garnet och troligen påbörjade jag stickningen någon månad därefter.

Helt uppenbart att detta är en halv bolero, eller hur? Den var riktigt tråkig att sticka då jag var klar med ärmen och skulle påbörja fram och bakstycket. Ett varv tog jag lång tid... Förhoppningsvis tar jag tag i andra halvan snart. Först ska jag dock sticka klart en pulsvärmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela