pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nyservad symaskin

Publicerad 2011-03-11 09:41:20 i Pyssel,

Idag hämtade jag ut min symaskin. Skövde symaskiner har verkligen en enormt bra service! Det var i söndags jag lämnade in symaskinen hos posten och igår kom den tillbaka till mitt utlämningsställe.

Tillsammans med min symaskin låg det ett litet brev där det stod att maskinen nu syr perfekt. Maskinen är rengjord i griparen och servicekillen hade även ställt in trådspänningen. En sak som jag verkligen uppskattar är de här små tygbitarna som följde med:

Det är en sak att skriva att maskinen syr perfekt, det här demostrerar det! Jag räknade antalet lager i jeanstyget. Det är 8 lager... Jag ser fram mot att testa den men det får nog vänta till nästa vecka för det är nämligen min jobbhelg!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-03-11 21:46:52

Jag skulle gärna vilja ha en symaskin, men då måste jag lära mig att sy också :-S Har inte sytt sedan högstadiet...hehe :-)



Svar: Jag rekommenderar verkligen Skottland! Jag har haft det helt underbart där! Om du kollar under min flik Resor så finns det några inlägg om det där :-)

Postat av: Jen

Publicerad 2011-03-12 19:12:05

Det var verkligen bra service!

Äger ingen egen symaskin utan delar en med min far.

Men en egen vore att föredra då min far inte är som alla andra män, han är nämligen en syman och använder maskinen kopiöst mycket. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela