pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nya pulsvärmare

Publicerad 2011-03-09 16:44:34 i Stickning,

Idag blev jag klar med ett par pulsvärmare som en kollega ska ha. Flätmönstret kommer från Stickhandboken och det var inte så svårt att förstå mönstret då det var på engelska!

Nu kan jag sitta och avsluta ett par andra pulsvärmare! Den första blev jag nästan klar med på en kväll, så jag har gott hopp att avsluta maken i tv-soffan ikväll.

Dessa kommer jag lägga upp till försäljning på bloggen när jag är klar, så håll utskik om någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela