pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag är hjärtligt glad!

Publicerad 2011-03-21 17:34:18 i Smycken,

Mitt favoritforum, pyssel.net, har haft en vintercrop där vi pysslare blivit utmanade av ett par sponsorer att skapa smycken, kort, LO och alter. Jag var med i 8 av 10 utmaningar och vet ni vad? Jag vann i en omröstning! Utmaningen var att fylla på en kedja med det man tyckte saknades. Detta blev mitt bidrag:

Jag vann ett presentkort hos Pearlized till ett värde av 225 kr. Jag är så himla glad! Extra glad med tanke på att jag knappt sysslar med smyckestillverkning... Jag blev så himla nöjd med det här halsbandet och tror det kan bli ett av mina favoriter.

 

 

Pst, måste jag även tillägga att jag är väldigt nöjd med den här bilden?!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-21 23:56:49

Åh, va roligt!!! Grattis! (Var det därför du skickade ett sms förut? :-P)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-23 21:59:47

Jätte fint halsband, verkligen värt priset:). Bilden var lika fint den också:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela