pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett kort i blått, vitt och glitter

Publicerad 2011-03-25 21:23:45 i Korttillverkning,

En av utmaningarna hos pysselforumets vintercrop som var riktigt rolig var en kortutmaning där kravet var att bara använda vitt och blått, samt att det skulle vara något glitter på kortet.

Jag fick lite vitt cardstock över efter den altrade vinflaskan och det använde jag som kortbas. Bland mina vinterpapper hade jag ett med snöflingor som gick i olika blå toner. Carpe Diem embossade jag i blått och pistillen på den stora blomman är ett par jungfruben som jag blötte med stämpeldyna och därefter embossade.

Blommorna fick lite extra glitter på sig med Stickles och bling är ju aldrig fel så jag använde mig av ett par stickers från You do samt små blingstjärna som jag köpt på Panduro (många av dem använde jag att dekorera julgranskulor med i december)

Det känns lite som att jag måste vänta till nästa vinter med att skicka det här kortet till någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela