pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Glad midsommar!

Publicerad 2011-06-24 16:05:41 i Pyssel,

Hoppas ni får en trevlig midsommar! Lite regn har det varit lite här och var och mer är att vänta! Oj oj vad jag har fått mycket frågor om regn på jobbet under morgonen och förmiddagen men radiokanalerna och journalisterna tog det med gott mod, det är ju ändå lite typiskt svenskt midsommarväder med lite skurar! (fast förra året med sol och 20-25 grader i Götaland och Svealand var himla gött!)

Vissa har varit uppe sedan kl 4 imorse så något pyssligt till midsommar har jag inte orkat med eller haft tid till. Annars önskar jag att jag hade hunnit göra en sådan här krans i år igen:

Det är små blombuketter fastsatta på ett diadem! Jättesmidigt och det blir ju ungefär hälften så mycket blommor som om man skulle göra en rund krans!

Nu ska jag göra mig iordning för lite trevligt umgänge med vännerna! Är dock lite avis på min sambo som ringde imorse. Han hade omkring halvklart och 32 grader! Så vill man ha det får man dra iväg till Kina! (fast södra delarna av Europa har också trevligt väder just nu, och det är ju lite närmre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela