pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Teknikprylar är inte riktigt min grej

Publicerad 2011-01-03 20:05:57 i Shoppat,

I över ett halvår har jag gått och tänkt att jag borde byta mobiloperatör men inte riktigt tagit tag i det. Det är bara sååå tråkigt att läsa på vilken mobil som skulle passa mig bäst (det är ju lika bra att byta till ny mobil då jag ändå ska fixa det andra). Igår betedde min mobil sig väldigt konstigt och för att inte hamna i situationen att den kraschar helt tog jag äntligen tag i det.

Efter jobbet åkte jag ner till stan och allvarligt talat - det är enormt tråkigt att stå där och stirra och fingra på mobiltelefonerna och fundera på vilken man ska ha samtidigt som den självklart inte får kosta för mycket (jag vill ha en mobil att ringa med och skicka sms, det andra är bonus). Så jag köpte det som jag sagt att jag inte ska köpa. En iPhone. Det är så många som är nöjda med den telefonen so why not?

Ja, jag är smålänning (att skämta om det själv tycker jag är helt okej, men nåde den som vänder det mot mig...) och självklart tilltalas jag av bra erbjudanden och det var det på iPhone 3 just nu. För övrigt tycker jag den är snyggare än fyran så...

Titta titta vad snälla de var! Jag fick en jättefin låda att altra!!! Eh, ja, just det ja. Telefonen är ju fin också... Vore dock väldigt synd att repa den. Bäst att sy, sticka eller virka ett fodral! Jajamensan, jag kan vinkla aaallt till en pysslig fördel för mig!

Kommentarer

Postat av: Kikan

Publicerad 2011-01-03 21:21:43

Ha! Ha! Jag beställde oxå en Iphone i dag. Fast jag har verkligen önskat mig en sååå länge :) Är ett sådant där jobbigt teknikfreak så jag hade velat ha en för länge sedan. Men nu får jag vänta i några veckor innan min kommer. Kram Kikan

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-03 22:38:29

Skratt..lådan är jättefin;). Jag kikade på några mobiler idag också..huu!



Vi har också en väggalmanacka med katter på och den blir nedklottrad av min flitiga sambo:).

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-04 10:29:13

Lycka till med nya telefonen. Det är inte helt lätt att lära sig nya tekniken (tycker inte jag i alla fall). Så här gick det för mig: http://camillastankar.blogspot.com/2010/12/ny-telefon.html

Postat av: Andréa

Publicerad 2011-01-04 17:25:25

Åh, vill också ha en sån :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela