pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Gör något gott i reklampausen!

Publicerad 2011-01-04 21:41:58 i Ätbart,

Jag blev riktigt glad då jag ikväll upptäckte att the Mentalist har kört igång igen. Däremot insåg jag väldigt snabbt varför jag och sambon knappt tittar på tv'n utan istället går och köper serieboxar. Reklam, reklam och mer reklam! Tala om att förstöra nöjet. Ibland kan ett reklamavbrott däremot vara väldigt trevligt. Visste ni att man praktiskt taget hinner slänga ihop en sats kladdkaka på ett reklamavbrott?! Jajamensan. Med ens gick avbrotten an.

Jag tror bestämt jag ska ta med lite dessert till jobbet imorn!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-05 22:23:17

Tack för kommentaren igår:). Nova sov för det mesta igår men idag har hon varit vaken och krävt uppmärksamhet:).



Väldigt sugen på kladdkaka men jag har inte smör så det räcker:(.

Postat av: Millan

Publicerad 2011-01-19 08:22:12

Ser gott ut det där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela