pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Första LO'n på länge

Publicerad 2011-01-31 18:40:01 i Scrapbooking,

Den här LO'n gjorde jag efter en underbar skiss som pysselforumet hade i en tävling under januari. Det var jättekul att scrappa igen och i år måste jag göra ett album eller två! Fjärilarna är för övrigt utklippta en och en...

Bilden är från 2006 tror jag. Jag gillar verkligen den här hårfärgen! Då jag visade sambon kortet frågade jag om han sett mig i den färgen men fick nej till svar. Med ens insåg jag att jag visst varit blond i nästan 3 år så då syrran kom på besök hjälpte hon mig att sätta lite mer färg i tillvaron på mig!

Kommentarer

Postat av: Helén

Publicerad 2011-01-31 22:03:26

Oj, vilket jobb med alla fjärilar! Men det blev himla läckert! Tack för din fina kommentar på min blogg, den värmde! :)

Postat av: Laila

Publicerad 2011-01-31 23:20:51

Visst får man strålande idéer ibland? Som att sitta och klippa ut en massa små fjärilar... ;-)

Men himla snyggt blev allt slit till slut. Snyggt jaobbat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela