pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Panta mera

Publicerad 2011-02-25 21:12:21 i Altrat,

Jag vet inte om detta var en onödig sak att altra, det blir ju oftast att man handlar i samma veva som tomburkarna pantas och du betalar med de pengar man får tillbaka.

Jag stämplade på tyg med Versa Craft (stämpeldyna som passar speciellt till tyg). Det blev lite bling bling (aldrig fel!) och sedan limmade jag fast blommor för att få lite mer volym.

Jag funderar lite på att måla locket med grön akrylfärg, fast det kan bli lite för mycket grönt! Om det nu är möjligt...

 

Nu blir det fredagsmys i soffan med ena katten, en go film och ett nytt stickprojekt!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-25 22:21:43

Jag har 4 semlor kvar hemma..mums.



Båda mina fredagsmys sover så jag sitter själv med ett glas vin:).

Postat av: Jen

Publicerad 2011-02-26 19:20:36

Tjusigt! :D Ett helt klart bra sätt att ta tillvara på burkarna. :)

Jag gillar dock att panta dem för att sen skänka...

det är ändå så lite flaskor/burkar jag köper så de små slantarna gör knappt någon skillnad i min plånbok.

Men för naturen eller barnen hjälper de mycket! :)

Postat av: Lilla Anna

Publicerad 2011-03-21 01:29:19

Snyggt att stämpla på tyg och dekorera med bling och blommor.

Det kan aldrig bli för mycket grönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela