pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Shopping på beställning

Publicerad 2011-12-15 17:27:36 i Shoppat,

Just nu har Drops ett bra erbjudande på Alpacagarn, och det kan jag självklart inte motstå! Så idag ökade jag på mitt lager av Alpacanystan. Tidigare har jag köpt mest beige och grått i tre olika nyanser. Nu blev det mer satsning på färger.

Ljusgrönt, två nyanser av lila, rosa och två nyanser av blått. Svart hade jag knappt någonting av innan, och beige och grått är alltid bra att ha lite mer av i lager!

Just nu har jag några färdigstickade pulsvärmare till salu, men om du fastnar för en modell och hellre vill ha i någon av färgerna innan kan du höra av dig på [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela