pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Panduros nya katalog har kommit

Publicerad 2011-08-27 20:42:11 i Pyssel,

Idag tog jag en cykeltur i det soliga vädret till Hageby och Panduro. Jag skulle bara hämta den nya katalog som är sprängfylld med nya produkter och inspiration.

Men då man ändå är där kan man väl likväl gå runt och titta lite? Jag skulle ju faktiskt inte ha något och jag har satt köpstopp på mig själv.

Men så hittade jag det här... Tim Holtz-prylar! Jag har lite här hemma men har så gärnat velat köpa på mig mer. Så självklart kunde jag inte motstå denna frestelser, ett par klockor fick följa med hem.

Något annat mycket fint och nytt som kommit in är stencilmallar. Jo, en sådan fick också följa med hem (motiv katter) men det är säkert minst 4-5 andra jag vill köpa! Imorgon ska kreaktiviteten flöda, då blir det pysseldag här hemma med ett par vänner!

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2011-08-27 21:44:14

Har tagit katalogen av en kompis som tog den åt mig. Å så ser jag att det är massor av ugglor... :-o Jag älskar ugglor!!! :-P

Men ska nog djupdyka bland Timpans bilde3r också.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-29 15:34:57

Den nya katalogen måste jag hämta nästa gång jag är i stan! Vill se ugglorna som Laila skrev:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela