pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Inte förkyld i händerna

Publicerad 2011-08-12 17:21:13 i Altrat,

I onsdags kväll praktiskt taget exploderade en förkylning rakt i ansiktet på mig. Igår kände jag mig halvrisig på jobbet och helrisig när jag kom hem. Därför var det lätt att gå och lägga sig redan kl 20 (vilket kanske var tur det, eftersom jag började kl 5 idag och behövde all sömn jag kunde få). Idag har jag kraxat lagom fint i radion och mot slutet av arbetsdagen bestämde en kollega att jag inte fick prata något mer. Då gjorde det t o m ont i henne... Som tur är påverkar halsont inte pysselfingrarna och det blev lite altring.


Den här blev jag klar med i söndags och den fylldes snabbt med tidningar som handlar om korttillverkning och scrapbooking.

Och idag fick även den här pärmryggen en dekoration. Nu får jag ta mig en funderare på om jag behöver köpa en till sådan här pärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela