pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En skattkista till hälften fylld

Publicerad 2011-08-02 12:22:26 i Inredning,

Min sambo gillar inte att ha småmynt i plånboken utan vi har haft en papphink stående på köksbänken där han, och emellanåt även jag, lägger våra mynt. Den hinken har ett bra tag varit full och idag fick jag ett nytt städryck och dammade av en kista jag fått i födelsedagspresent av honom.

Misstänker att det är ett par hundra vid det här laget! Får se vad för kul vi hittar på med de här pengarna sen.

Kommentarer

Postat av: Lillatrumpan

Publicerad 2011-08-02 15:50:48

Det är väl precis så skattkistor ska vara? Fulla med pengar. :-)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-08-05 09:13:53

de där har ja inte tänkt på... gubben lägger alltid sina småmynt på byrån i hallen, e ju lite smart med en kista!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-08-05 09:13:53

de där har ja inte tänkt på... gubben lägger alltid sina småmynt på byrån i hallen, e ju lite smart med en kista!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela