pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Paket med posten

Publicerad 2011-04-21 21:08:18 i Shoppat,

Jag fick en trevlig överraskning när jag kom hem från jobbet ikväll!

Jag har lånat den här boken på biblioteket och kände att jag ville ha ett eget exemplar här hemma. Tyvärr går den här boken inte att få tag i vanlig bokaffär men jag hade turen att hitta den på Bokbörsen.

Jag funderar på om jag borde ge mig själv bok-köp-stop, det har blivit hemskt härligt mycket pysselböcker på sistone. I maj ska dock både sambon och jag vara duktiga. Vi har pratat om att vara extra sparsamma från 25 april till 25 maj, och se hur mycket vi kan lyckas spara på en månad. Frågan är om pysselshoptokiga jag kan fixa det?

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-04-22 10:43:47

En massa kul grejer du gjort. Tittar in igen.

Ha en härlig dag i solen!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-23 21:22:00

Den ekorren är så söt!!!

Postat av: agnelia

Publicerad 2011-05-01 08:32:13

Det ser ut som en bra bok, tur du köpte den innan ev bokköpstopp! :) Apan och draken(?) ser väldigt gulliga ut.

Söt ekorre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela