pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Altrad konservburk

Publicerad 2011-04-06 21:07:58 i Altrat,

En kollega fyllde nyss år och idag fick hon den här konservburken av mig:

Jag hade öppnat en burk i botten, diskat ur den, fyllt den med något gott och därefter limmat igen bottnen (limpistol är ett underbart verktyg för en pysslare!). Därefter var det bara att dekorera den och eftersom jag trodde att hon skulle öppna den på direkten så gjorde jag den ganska enkel. Anna hade däremot en annan åsikt och nu står burken på jobbet i väntan på att hon är i behov av innehållet. Jag undrar hur många dagar det går innan hon blir för nyfiken på innehållet och öppnar?

Kommentarer

Postat av: Fotograf Rickard Jarnulf

Publicerad 2011-04-06 21:44:19

sv: Det låter spännande! Det tycker jag att du ska göra:)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-06 23:53:07

Ja, hon låg in platsen i natt med pannan tryckt mot hörnet som om hon vägrade överge soffan:).



Jag skulle omöjlig vänta med att öppna burken:).

Postat av: Jen

Publicerad 2011-04-15 20:29:26

Men vilken bra idé! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela