pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselsöndag

Publicerad 2010-09-26 18:23:50 i Pyssel,

På Pysselforumet har de en höstcrop just nu. Jag upptäckte den tyvärr ganska sent men idag har jag i alla fall hunnit med två grejer. Bilder får vänta tills tävlingen är avgjord, en av reglerna är nämligen att man inte får lägga upp bild på sina bidrag varken på forumet eller på något annat ställe tills röstningen är avslutad. Jag gillar verkligen den regeln hos Pysselforumet. Du har ingen aning om vem som gjort vad och röstar därför på det bidrag du tycker bäst om. Det känns som att alla har en rimlig chans att vinna. Så upplever jag det tyvärr inte alla gånger i samband med andra tävlingar.

Jag har inte direkt lust med det men det är dags att baka bröd, frysen är nämligen helt tom och i min värld existerar det visst inte att köpa bröd i matbutiken. Kanske kanske hinner jag med en sak till i höstcropen, jag har i alla fall en idé på gång... Och tiden går ut först 23.59!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-27 20:05:20

Här drömmer vi också om hus och trädgård:).



Vår Nova krafsar också på dörren, då får vi locka henne på andra tankar. Hon är tokig i trapphuset, vill doftmärka varenda trappsteg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela