pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite fler målade värmeljus

Publicerad 2010-09-07 21:59:04 i Målade värmeljus,

För ett litet tag sedan visade jag upp ett par stora, målade värmeljus. Jag hade ju en del kvar att måla och så här blev de som är klara:

Målade värmeljus

Jag tycker att katten är sååå söt så det blev ett par av det motivet men eftersom flera tyckte igelkotten var gullig så blev det ett par sådana också! Det ska bli intressant att se om de går åt på julmarknaden. Frågan är vad som är ett rimligt pris?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-08 09:37:32

Vilka söta värmeljus! Kan man tända dom? Jag skulle vilja prova. Vad behöver man?



Vad kostade värmeljusen? Kanske du ska plusa till med 10-15 kronor per st.

Postat av: agnelia

Publicerad 2010-09-21 21:53:02

Jättesöta ljus!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-07 22:28:48

Fina Ljus!! hur har du gjort?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela