pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Kroppspeeling med nypondoft

Publicerad 2010-09-28 21:03:31 i Hälsoprodukter,

Jag har haft några burkar stående här hemma med salt och nyponblad i. Doften är riktigt somrig! Jag testade ikväll att göra kroppspeeling på det saltet. Jag blev dock lite missnöjd med doften, och misstänker att det är oljans fel. Någon dag (snart) ska jag beställa från CreArome igen och då får det, tillsammans med allt annat, även bli en flaska basolja.

Nyponsalt

Jag la ner lite torkade blad, får se om även det var ett misstag. Men man ska väl lära sig av sina misstag, eller hur?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-28 22:24:09

Jag har peelat mig med din peeling i dag, så nu luktar jag kanel och äpple. :-)



Du kan ju tipsa om Tommy om du vill. För en heldag tror jag han tar 6 000, när han inte känner personerna i fråga... Det är mycket pengar - men kan kanske vara värt att önska sig av några gäster?



Jag har förresten blivit tillfrågad att hålla i en workshop om scrapbooking på kommande jobbfest... Känns lite läskigt... :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela