pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag har köpt snus

Publicerad 2010-09-28 18:58:48 i Pyssel,

Nej, jag har inte börjat snusa och jag tänker inte heller börja! Snuset är till sambon men laga till det får han göra själv!

Den här hinken räcker till ca 42 snusdosor. Det enda som behövs göras är att tillsätta vatten och sedan skaka burken någon gång emellanåt. Nu undrar säkert en del varför man ska köpa en hink med portionssnus och fixa och dona när snus finns i butiker här och var. Jo, kostnaden är mindre än hälften och enligt älskling är det visst ingen större skillnad mot det snus han tidigare köpte.
Kanske skulle jag ändå sno lite av honom, en del av mina växter kanske skulle uppskatta lite snus?

Det finns lössnus också. Jag vet inte om älskling får lov att köpa det. Det "tillagas" nämligen i ugnen, i två dagar!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-28 19:52:03

Usch:). Jag visste inte man kunde köpa en hink och laga till det själv.

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-09-28 22:22:06

Nyhet även för mig! Men så är jag ju inte så insatt i snusbranschen heller =) Kram!

Postat av: fiaofsweden

Publicerad 2010-11-03 00:59:22

Åh, julklappstips till sambon!

Vart kan man köpa denna hink?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela