pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Första LO på länge

Publicerad 2010-09-01 10:33:49 i Scrapbooking,

Det var länge sedan jag scrappade. Med undantag för Rhodosalbumet har jag inga LO här hemma. De andra album jag har gjort har varit presenter. Idag kände jag för att börja göra något åt det och grävde lite bland de framkallade bilder jag har här hemma.

Jag bestämde mig för ett par bilder från Nami och min tid i Uppsala. Kissen gillade att gå ut och gå men det var väl inte de smidigaste ställena han skulle in på. Frågan är vem som egentligen var ute och gick med vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela