pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Målade disktrasor

Publicerad 2010-10-13 20:58:06 i Pyssel,

Textilfärg borde funka lika bra på disktrasor som på handdukar, tänkte jag. Så jag skred till verket och började leka lite med de nya textilfärgerna som jag har köpt. Jag tror det får bli ett besök på Panduro snart för att köpa flera färger. Passande nog fick jag idag en 20% rabattkupong i en bokklubbstidning!

Lite blåa fiskar men en och annan fick lite extra färg.

Den här fick både rosa och lite grönt. Tror effekten blir bättre på en vit disktrasa, men var hittar man sådana?!

Detta är nog min favorit. Jag ska fixera färgen med strykjärnet och sedan är det bara att börja smutsa ner dem! Känns dock lite synd...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-10-15 16:07:56

Svar: hihi även jag tror att pepparkakorna högst upp är godast!



Fina disktrasor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela