pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jultidningarna har kommit

Publicerad 2010-10-13 19:22:03 i Shoppat,

Idag har jag varit och hälsat på hos Vädret på Svt i Stockholm! Det var väldigt intressant att följa dem en heldag och se hur de arbetar. Det är väldigt annorlunda mot hur vi gör på min arbetsplats och nu vet jag lite bättre hur jag ska kunna serva meteorologerna där med information.

Jag hade gott om tid innan mitt tåg skulle gå så jag passade på att titta in hos Pressbyrån på stationen. De hade faktiskt lite bättre utbud än Pressbyrån här hemma, och då är de ändå väldigt bra här i Norrköping. Jag fick i alla fall lite att läsa på tåget hem!

På vägen hem passade jag på att handla lite till middagen och fick syn på Allers jultidning. Det ska bli kul att slappna av lite ikväll med den och en kopp te!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-13 21:30:21

Jag ska nog in på pressbyrån imorgon och kolla efter jultidningar:). Ja, locket var så från början. Min mamma sparar alltid burkar med fina lockar;).

Postat av: A

Publicerad 2010-10-14 16:52:02

Oj jultidningar redan :P

Postat av: Nahalie

Publicerad 2010-10-14 20:11:23

Jultidningar kan man aldrig få för många av! De finns så mycket härlig inspiration där!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela