pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Fredagsmys

Publicerad 2010-10-15 21:09:34 i Pyssel,

Fredagsstämningen började infinna sig strax innan nio imorse men nu känns det definitivt som fredag (följt av ledig helg). Jag och sambon lyckades släpa oss iväg till gymmet och när vi kom hem tog jag mig tid att koppla av.

Det är inte så mycket som egentligen behövs. Ett varmt bad och en badbomb (faktiskt en av dem som jag gjorde för ca 1 år, funkar fortfarande alldeles utmärkt!) Lite härligt doftande, hemgjort, schampo och sedan anammade jag en sak från spa:et. Jag tog en liten handduk, lade en (hemgjord) tvål i den och masserade in tvålen i huden.

Jag tror det väldigt snart får lov att bli en ny beställning från CreArome! Jag har länge tänkt beställa nya produkter men det har liksom inte riktigt blivit av... Men nu har vi bara en flaska schampo kvar och inte 17singen tänker jag gå tillbaka till affären och köpa vanligt schampo! Nej, tacka vet jag hemgjort som är hundra gånger bättre än det som står i hyllorna på ICA och andra butiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela