pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett projekt åt gången?

Publicerad 2010-10-07 17:59:42 i Stickning,

Jag borde verkligen lära mig att avsluta ett projekt innan jag påbörjar nästa!

Ole dole doff... Hmm. Insåg precis att det ligger ett annat stickprojekt i en låda. Wops! Nej, det får nog bli de gråa som avslutas först. Jag måste plocka upp avmaskningen då det blev för hårt och sedan göra en till pulsvärmare med samma mönster. Därefter kanske jag skulle avsluta de långa puls/armvärmarna och först efter julmarknaden ge mig i kast med boleron jag har på rundstickor.

Jag har 2-3 idéer på andra pulsvärmare som jag vill påbörja nuuu! Inte bra. I köket ligger ett annat projekt fast där handlar det om sytråd. Den kassen borde jag verkligen sy klart snarast för den behöver jag redan nu. Dygnet har för få timmar!!!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-10-07 18:39:37

Känner igen mig med att inte avsluta projekt innan jag påbörjar ett nytt hihi :)



Hoppas du får en bra torsdagskväll!



Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-07 20:03:52

Känner igen mig också. Det är hopplöst många oavslutade projekt här hemma.



Garnet köpte jag på rusta och den heter Fiesta Novita.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-17 19:51:53

Så mkt fint du hade i din blogg!! Förstår precis vad du menar med att göra klart ett projekt innan nästa påbörjas...Är PRECIS likadan själv :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela