pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En motig shoppingrunda

Publicerad 2010-10-22 14:43:16 i Shoppat,

Idag fick jag lite extra motion. Visst var det ganska trevligt men jag rekommenderar inte att släpa på en cykel med punka på en sträcka av ca 5 km. Jag var lite frestad att bara släpa hem cykeln efter ärendet jag hade på förmiddagen men det var ju väldigt nära till Hageby Centrum, där Panduro ligger, och jag behövde faktiskt muntra upp mig själv lite (punka är ju inget vidare roligt). Fast egentligen var jag tvungen att köpa en ny stekpanna och visste vore det dumt att strunta i ett sådant viktigt köp? Att Panduro råkar ligga där bredvid, tja - det är väl inte mitt fel?!

Sedan tycker faktiskt jag att det var väldigt ekonomiskt tänkt av mig att handla på Panduro. Jag hade faktiskt en 20% rabattcheck och det är väl dumt att inte utnyttja den, eller hur?

Nu är bara frågan om jag ska
  • scrappa
  • leka med decopage för första gången någonsin (va?! Skulle jag inte testa den hobbyn? Nä, nått sånt har jag aldrig sagt till mig själv)
  • testa att blanda Palette glitterfärg med en textilfärg jag har här hemma och leka lite med tyg
  • tillverka smycken
  • slå in julklappar göra julstjärnor med pappersremsor
  • tillverka blommor med mina nya punchisar
Så många idéer, så lite tid...

Kommentarer

Postat av: Julia S

Publicerad 2010-10-22 17:56:11

ja jag borde nog skaffa mörka gardiner hahah!

har alltid blivit väckt nu av det starka ljuset :)

men bra nog det man kommer upp i tid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela