pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Detta kommer att sluta illa!

Publicerad 2010-10-09 08:00:39 i Pyssel,

Jag surfade runt lite på morgonkvisten och passade på att kolla vilka företag som ska komma till Scrap och Stämpelmässan i Göteborg i slutet av månaden. Nästan på direkten fick jag syn på ett företag som inte var där förra året. Jag inser att detta kommer att sluta illa... Pagoni ska dit! Få se nu...
  1. Jag sysslar knappt med smyckestillverkning, har på tok för mycket som knappt används och behöver inte köpa mer.
  2. Smyckesdetaljer funkar inte på LO och kort och altrade produkter.
  3. Jag har aldrig hört talas om att pärlor kan stickas in i plagg.
  4. Det är omöjligt att fästa smyckesdetaljer på sydda produkter.
Medan jag bodde i Uppsala köpte jag en hel del från Pagoni. Jag gillar verkligen deras utbud men om jag knappt pysslar med smycken kanske jag borde låta bli? Jag får helt enkelt shoppa loss på alla scrap och stämpelprylar! Jag behöver en skärmaskin, massa papper, lite stämpeldynor, Promakers, stämplar (köpte nya plastfickor att förvara stämplar i igår, de måste ju fyllas!). Jo, jag kan nog lyckas bli pank på allt annat, utanför Pagonis stånd!

Surfar in på Pagonis sida (stort misstag). Jag inser två saker:
  1. De har gjort om hemsidan - väldigt snyggt!
  2. De ska stå på fler mässor, bland annat Syfestivalen i Stockholm.
Jag ska ju till Syfestivalen! Aaaah! Arma plånbok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela