pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

De första stövlarna

Publicerad 2010-11-21 13:06:31 i Naturmaterial,

Nu börjar balkongen bli lite julpyntad! Först ut är två av totalt sex stycken stövlar.

Detta är en av de små stövlarna som dekorerats med diverse ris, julgranskula, klocka, paket och filtstjärnor. I blomsterbutiker går det att köpa hjärtan, stjärnor och andra dekorationer och visst låter 5 kr/st inte så farligt men kostnaden kan snabbt rusa iväg! Den här stöveln har två stjärnor och det blir mycket roligare, och billigare, att köpa ett ark med tjock filt att göra sina egna figurer!

Det är stövel lite större storlek (typ storlek 29 har jag för mig). Den rymmer lite mer dekorationer och det går att ta saker som har lite större volym. Jag rekommenderar att sätta dit riset innan de andra dekorationerna placeras ut! I stövelskaftet sitter lite oasies som grenar och pynt (ståltrådsträdda) stoppats ner i.

Liten vs stor. Hoppas dessa dekorationer går hem nästa helg!

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-11-22 09:24:09

Här var det pyssel på hög nivå! Vilken fin blogg du har. Ha det så bra. / Nilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela