pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mer garnshopping och färg

Publicerad 2010-05-19 16:52:48 i Shoppat,

Nu har jag bestämt mig för att stå och sälja på julmarknad i år igen! Så jag trotsade åskskurarna och begav mig ner på stan.

Dessa färger får väl klassas som neutrala? Och alpaca är ju sååå härligt! Får se hur många pulsvärmare det räcker till, det är nästan så jag är frestad att börja på direkten!

Det blev även ett stopp inne på Gredelin och där köpte jag lite mer allmogefärg. Nu ska jag koka mig lite kaffe och sedan måla lite värmeljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela