pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Påskdekorerad balkong del 1

Publicerad 2010-03-29 18:04:17 i Inredning,

Idag bar jag upp påsklådan från förrådet. Den innehåller inte så mycket, och kanske rensar jag ut lite ur den i år. Idag var det främst påskfjädrarna jag var på jakt efter.

Påskris

Jag undrar hur länge detta påskris klarar sig innan någon fyrbent varelse är på det?

Påskdekoration

Hyacinterna har åkt ut och ersatts av påskliljor!

Påskkycklingar

De två kycklingarna är så söta! Skulle vilja ha någon till, dörrkransen behöver lite påskpynt! Jag får se om det blir en tur till stan för att köpa någon söt kyckling eller om det får räcka med fjädrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela