pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Panduro har öppnat i stan!

Publicerad 2010-03-29 12:46:06 i Shoppat,

Så kom äntligen måndagen! Hmm. Tror inte det är så många som brukar säga så! Men jobbar man helg och måndagen är en ledig dag så blir det lite jippie! Idag kunde jag äntligen ta mig iväg till Hageby centrum och besöka Panduro som öppnade den 25e. Butiken är lagom stor och fylld med massor av roliga saker!

Shopping Pandurp

Distress är något jag länge velat testa men hittade lite annat kul också. Mindre än vad jag trodde däremot. Lite förvånantsvärt handlade jag för mer på Apoteket än på Panduro! Helt sjukt hur många nya Apotek som öppnar upp. I Hageby ska visst 3 stycken slåss om kunderna. Men jag är trogen det ena av dem, de säljer nämligen något Nami mår bra av...

Feliway

Detta tror jag är ett måste för många kattägare som har fertila katter hemma. Det är också väldigt bra att ha för husefriden för en del kattägare med kastrater... Jag sätter refillen i en adapter som kopplas till ett vägguttag. Jättesmidigt och det hjälper. Så det är värt att slänga ut lite mer än 200 kr per flaska! Tur att jag inte är student längre.

Rosor

Först tänkte jag köpa ett tiopack med röda rosor så fick jag syn på de här... Påsken närmar sig ju och färgen är bara sååå underbar! Så det blev 20 stycken rosor istället för tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela