pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Fredagsmys med god mat

Publicerad 2010-03-06 09:35:19 i Ätbart,

Nu har vi testat att laga till hel fisk igen! Det blev mycket bättre den här gången. Förra gången lagade vi till fisken i folie, den här gången lade vi den bara i en form, lite lök och kryddor och rejält med smör. Fisken blev riktigt WOW-god!

Regnbågslax i ugn



Nästa gång vill jag gärna testa någon vit fisk, exempelvis gös. Fiskmagasinet hade en sådan men den såg liiite stor ut. För att inte tala om gäddan, den var enorm! Och hade säkert varit enormt god. Men men, en sådan vet jag med säkerhet ligger i föräldrarnas frys! Måste nog åka ner och hälsa på dem snart...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-06 20:24:54

Mm, ser riktigt smaskigt ut! Moussakan funkade alldeles utmärkt utan aubergine, men jag hoppas ändå att vi får tag i en till nästa gång! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela