pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Sommarfina fingrar?

Publicerad 2010-06-19 20:32:19 i Pyssel,

När jag ikväll ändå satt och polerade naglarna (eller vad det nu ska kallas, hemmanikyr kanske?) så var det lika bra att måla dem för första gången i år. Och självklart hittade jag en flaska grönt nackellack i badrumsskåpet!

Nagelkonst

Det kan ha varit i en leksakaffär jag hittade de här nageldekorationerna och om det var det och föräldrar har köpt dem till sina barn så tycker jag väldigt synd om dem!!! Det här var enormt pilligt. I början gick dekorationerna tyvärr sönder när jag försökte lossa dem. Det gällde att pilla försiktigt med pincetten (en trubbig ska tilläggas) för att få loss dem hela. Övning ger kanske färdighet, jag har en del kvar att träna på.

Kommentarer

Postat av: Sara-SaGam

Publicerad 2010-06-20 12:07:37

Grönt är skönt! Tack för besök och kommentar i min blogg. Vilken vacker klänning det blev av det fina tyget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela