pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Shopping i Uppsala

Publicerad 2010-06-07 12:29:26 i Shoppat,

I fredags hann älskling och jag med en liten sväng inne i Uppsala. Av en ren slump *host host* låg det en scrapbookbutik bredvid parkeringsplatsen.

Jag hittar alltid något trevligt i den butiken! Den här gången kärade jag ner mig i lite charms, nu måste jag börja altra mer grejer!

Bredvid kassan fanns det en låda med stämplar och där hittade jag den här. Jag älskar Penny Black och har funderat på att köpa hela setet (som heter holly-jolly) men nu var det egentligen bara den här stämpeln som intresserade mig så jag tog ett litet glädjeskutt i fredags!

Därefter styrde vi vidare till Oil och vinegar och köpte med oss några dl olivoljor hem. Det är synd att den butiken inte finns i Norrköping men som tur är finns den i Jönköping. Så jag kan handla antingen när jag hälsar på syrran eller föräldrarna!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-07 13:08:22

Åh så roligt att höra!

Positiv kritik är alltid roligt att höra.



Mvh Linda Runn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela