pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett bokmärke på kinesiska

Publicerad 2010-06-27 14:12:07 i Korttillverkning,

...eller det är kanske japanska? Alternativt blandat för jag har stämplat med 4 olika stämplar med tecken.

Bokmärke med kinesiska tecken

Det blir mitt andra bidrag till Svensk scrapbookings Midsommarcrop. Idag är sista dagen och jag har verkligen inte fått tid att sitta ner och pyssla med papper. Det är lite trist men förhoppningsvis blir det chans att sitta andra gånger i sommar! Jag funderar på att dra med grejerna ut och sitta nere på gården. Då behöver jag inte ha dåligt samvete att jag sitter inne fina sommardagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela