pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Förvaring av knappar

Publicerad 2010-07-25 18:13:59 i Altrat,

Jag har tröttnat på att ha knappar liggande här och var så jag bestämde mig för att fixa en burk till dem.

Jag vet inte om jag är nöjd med valet av bokstäver. Eller ovansidan överhuvudtaget... Jag funderade lite på att ta ett par andra bokstäver som går i antingen gult eller grönt men det känns som färger jag favoriserar och kanske skulle burken ha blivit lite för gul-orange-grön.
Jag är väldigt nöjd med fjärilarna som jag köpte i Uppsala. Det är kul att lägga till något i metall!

Pappret sitter på insidan och det var lite pilligt att få till det perfekt. Runt botten sitter klistermärken i två olika mönster. Jag hade några som gick i orangeton med älvor men mönstret blev helt fel när jag skulle sätta dem mot varann.
Band är en sak som jag inte använt så mycket av. Jag misstänker det beror på att jag inte ser hur det ska passa in snyggt. I det här fallet matchade det helt perfekt. Locket och pappret på insidan är i två olika färgtoner och bandet runt kanten blev en perfekt övergång!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-08-25 14:40:34

Smart burk. Gillar borden nertill, men vet du va jag saknar ;) en knapp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela