pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En och annan lös tråd

Publicerad 2010-07-10 09:41:15 i Inredning,

Nu har det gått ett bra tag sedan vi fick hem vår nya säng och äntligen har jag fått tag i passande lådor att ha längst upp på Billybokhyllorna! Alla grejor jag haft i lådorna under sängen skulle tömmas över i dem men...

...jag började undra lite om allt garn verkligen skulle få plats. Detta är faktiskt inte allt jag har, det finns lite nystan utströdda här och var i diverse projekt. Sen ska jag väl lite skamset (?) tillägga att det råkade bli lite fler nystan på Strömmafrabriken igår. Bara ett tiotal nystan till, det är väl inte så mycket?!

Det är riktigt skönt att ha fått upp allt från golvet, ur diverse andra lådor (som nu kan fyllas med annat) samt tömt de två påsar med garn som jag fick av en kollega för ett tag sedan.

 

Jag har försökt organisera upp allt i färger och det blev även en låda med "amigurumi"-garn. Det finns bara en liten nackdel. Jag vet inte vad som ligger var. Alla vita lådor innehåller garn och jag hade tänkt altra dem med tapet och sedan sätta en etikett på dem. Jag vill ha en liten "metallruta" som man kan skjuta in en etikett på men just nu vet jag inte ens var jag hittar sånt eller har tapet+tapetklister hemma. Jaja, det blir projekt till semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela