pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Beställningskort på en vinst

Publicerad 2010-07-18 09:18:58 i Korttillverkning,

Nu har jag börjat använda lite av papprena jag vann! Jag hade fått en beställning på ett kort och jag bestämde mig för att testa något nytt som kallas för easel card.

Så här blev framsidan. Jag använde mig återigen av distressruta, vilket jag verkligen tycker är en kul idé på ett kort. Det är enkelt och blir så himla snyggt!

Och så här blir det när det ställs upp! Jag fixade till en liten dragremsa, den går att ana sig till i det högra hörnet på det understa pappret. Personen i fråga skulle få ett presentkort som skulle vara i storleken av en vanligt betalkort. Så jag lät bli att tejpa fast det mönstrade pappret och istället blev det en presentkortsficka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela