pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Det finns inget som heter "för mycket"

Publicerad 2010-01-19 19:43:45 i Stickning,

För ett tag sedan hittade jag till Strömmafabriken (tack för att ni satte en annons i Nt!). Jag och Linda tog idag en paus från pysslandet och gick över dit. Jag var lite intresserad av tyg men hittade inget som passande. Däremot hittade jag något annat jag ville ha...

En låda med garn

Detta och två andra garnsorter ska stickas samman till en ny poncho!

Lite grönt

Jag är väldigt svag för grönt och kunde inte låta bli utan var tvungen att köpa ett nystan av det här! Bredvid syns kameraväskan till min nya kompakta kamera. Inte så förvånad av färgvalet va?

Lite garn...

Nej, jag har inte mycket garn hemma. Bara några nystan i en låda under sängen.

Och lite till

Och i en låda inne i det andra rummet. Men egentligen är det inte alls mycket garn. Jag får nog lov att köpa lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela