pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Måla på värmeljus

Publicerad 2010-02-06 12:48:09 i Målade värmeljus,

För ett tag sedan var det någon som föreslog att jag kunde måla på värmeljus (kunde vara något att göra och sälja om jag beslutar mig för att stå på julmarknad i år igen). Sådana saker ska man inte säga till mig, för det slutar med att jag går och köper det jag behöver!

Igår tog jag mig en sväng på stan och köpte bland annat lite allmogefärg och en liten pensel. Lite pilligt är det men jag tror jag ska träna upp mig lite och köpa fler färger. Och en ännu finare pensel.

Målade värmeljus

Jag blev dock inte så nöjd men övning ger färdighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela